Pre zamestnávateľov osôb so zdravotným postihnutím poskytujeme v zmysle zákona 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a neskorších doplnených predpisov nasledujúce služby:
1. Zakladanie chránených dielní a chránených pracovísk s využitím štátneho príspevku na podporu zamestnanosti osôb so zdravotným postihnutím (§55-60 zákona 5/2004 Z.z.)
Zakladanie chránených dielní a chránených pracovísk od prvého nápadu, efektívne nastavenie počtu osôb so ZP a pracovných asistentov, finančná analýza, SWOT analýza, príprava pracovných miest pre osoby so ZP, špeciálne úpravy prostredia pre osoby so ZP na pracovisku, komunikácia s príslušným UPSVR , príprava a podanie žiadostí o štátne príspevky atď. až po úspešné získanie statusu CHD/CHP a podpísanie dohody o získaní štátnych príspevkov príslušným UPSVRom.
2. Pravidelná mesačná administrácia a žiadosti o refundácie štátnych príspevkov (§55-60 zákona 5/2004 Z.z.)
Mesačná administrácia a podanie žiadostí o dohodnuté štátne príspevky na UPSVR (napr. §59 pracovná asistencia a §60 – mzdové listy, výplatné pásky, výkazy do poisťovní, dochádzky atď.)
3. Výber zamestnancov – osôb so zdravotným postihnutím (§63 zákona 5/2004 Z.z.)
Činnosť agentúry podporovaného zamestnávania – výber osôb so ZP ako vhodných zamestnancov na požadované pracovné pozície na základe psychodiagnostiky, personalistiky a pracovnej psychológie.
4. Zadávanie zákaziek chránených dielňam alebo chráneným pracoviskám (§64 zákona 5/2004 Z.z.) a úhrada povinného odvodu (§65 zákona 5/2004 Z.z.)
Poradenstvo a konzultácie pre zamestnávateľov povinných zamestnávať osoby so ZP týkajúce sa výberu zaujímavých služieb alebo produktov zo všetkých chránených dielní a chránených pracovísk na Slovensku pre zamestnávateľa, zadanie zákazky náhradného plnenia, kompletná administrácia a spracovanie podkladov zadania zákazky náhradného plnenia pre UPSVR, pomoc pri nastavení vhodnej kombinácie úhrady povinného odvodu, zadaní zákazky a zamestnávania osôb ZP u zamestnávateľa, poradenstvo v prípadných problémoch pri zákazkách náhradného plnenia atď.
5. Efektívny manažment chránených dielní a chránených pracovísk
Nastavenie efektívneho manažmentu, marketingu, PR aktivít, produkt manažmentu, CRM atď. pre zvýšenie tržieb chránených dielní a pracovísk z predaja svojich výrobkov a služieb verejnosti a firmám.
Vyžiadajte si ponuku tu alebo nás kontaktujte prostredníctvom nasledujúceho formulára:
Error: Contact form not found.
Kontakt
- Adresa a fakturačné údaje:
- TENENET o.z.
- Oravská 3083/4
- 903 01 Senec
- IČO: 42255015
- DIČ: 2023343729
- IBAN: SK34 0900 0000 0051 2870 7454
- Registrované na MV SR dňa 19.8.2011
- VVS/1-900/90-380 68
- Ak sa Vám činnosť nášho združenia
páči, podporte nás aj vy:
IBAN: SK04 0900 0000 0051 7574 8435 Č.ú.: 51 7574 8435/0900